Ik heb zowel de route Zaandam-Alkmaar, als de route Zuid-Limburg gedownload (en ook nu de fictieve route van olaf). Wat blijkt is dat ik bij alle 3 de routes geen perrons tot mijn beschikking heb, of maar gedeeltelijk. Enkele delen komen van het DLS af, maar ik kan mijn vinger maar niet leggen op de welke andere perrons dan zijn gebruikt. Ze worden dus weergeven als missing kuids.
Zijn er nog ergens anders nederlandse perrons te vinden (behalve op deze site en het dls) die ik nodig heb voor die routes? (en die te downloaden zijn)
Kom op Robbert even zoeken je bent de derde die erom vraagt, hij staat in dit topic viewtopic.php?f=61&t=157&p=486#p486 Misschien dat de link het nog doet
Ja die vorige topic kwam met een antwoord maar geen duidelijke locatie en die link die jij mij zojuist hebt gestuurd werkte niet de vorige keer dat ik het probeerde te openen. Nu doet de link het wel btw!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen