Momenteel ben ik bezig met het maken van het miljoenenlijntje van Simpelveld naar Schin op Geul. Daar missen 2 bijzondere stationsgebouwen, namelijk dat van Simpelveld en dat van Schin op Geul. Ik weet niet hoeveel werk het kost om zoiets te maken, maar ik zelf heb totaal geen ervaring met het maken van content en zou het zeer op prijs stellen als iemand mij zou kunnen helpen.
Op google staan nog honderden foto's, maar ik pak even snel een greep van beiden.
Hierbij 2 foto's:
Schin op Geul:
Simpelveld:
Ik weet dat niet iedereen zin heeft in dit, dus voel je niet verplicht.
Op zich leuk hoor .. Ik zou het best willen doen maar , op het Net staan altijd de verkeerde foto´s . Je moet geen schuine foto´s hebben maar recht voor het gebouw en dan zoveel mogelijk van alle kanten.
Dus het liefst van alle 4 kanten? Ik kan deze post editen als ik ze heb gevonden.
Edit: Schin op Geul lijkt al een onmogelijke taak, foto's zijn echt allemaal schuin! Ik heb wel nog eentje gevonden via deze link: http://www.stationsinfo.nl/SchinOpGeul.htm
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen