Als uitbereiding op mijn duitse materieellijst zoek ik nog een Oost Duitse V100. Er zijn er wel een aantal te vinden, bijvoorbeeld op Trainzdepot, maar die zien er niet geweldig uit. Even een foto van welk soort ik bedoel: (Bron: NicoSpilt)
Heb de rijtuigen die op de foto achter de V100 hangen wel, vandaar dat ik ook de V100 graag wil.
baureihe 110 http://www.auran.com/TRS2004/DLS_downlo ... dID=161941 Rijtuigen even zoeken op auteur kilanziom, volgens mij is dat de DR DBx D Gorlitz St.Dresden Trouwens, als je in je CM op auteur: kilanziom zoekt, en vervolgens op locatie: Download station heb je meteen overzicht.
baureihe 110 Rijtuigen even zoeken op auteur kilanziom, volgens mij is dat de DR DBx D Gorlitz St.Dresden Trouwens, als je in je CM op auteur: kilanziom zoekt, en vervolgens op locatie: Download station heb je meteen overzicht.
Die rijtuigen staan dan ook op de site van Polish Trainz Team. Ik ga even kijken, dankje!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen