Weet iemand een site waar ik gratis een ondergronds station kan downloaden voor trs2006?? Ben bezig met de Metro Van Amsterdam, maar zou zonde zijn als ik de Oostlijn niet kan maken. Weet iemand dan ook heel toevallig een site waar ik een 3e rail kan downloaden?
MVG, Nators
Laatst bijgewerkt door Thomas op 16 jun 2012 20:29, in totaal 3 keer bewerkt.
Dit is geen technisch probleem maar content gezocht, topic verplaatst
Op het download station van Auran staan een aantal london underground stations en er zijn ook een aantal 3rd rail contents daar te verkrijgen. Een ondergronds station kun je zelf ook bouwen.
Op trsberlin.de kun je veel soorten rails downloaden met derde rail, zoek bijvoorbeeld op S-bahn of U-bahn. Of zoek op het DLS onder 'subway', dan krijg je erg mooie stations. Let er trouwens op, als je vanaf trsberlin Berlijnse metrostations downloadt, dat je dan óók Berlijnse metro's moet downloaden! Iedere andere trein zal problemen gaan krijgen bij stilstand op zo'n station aangezien ze zo geprogrammeerd zijn dat bij stilstand de deuren zich openen en er een omroep klinkt: 'Zug nach (bestemming op je trein), einsteigen bitte!........ zurückbleiben bitte! (vertrektoon)' Overigens is het maken van een ondergronds station niet zo heel moeilijk, bouw er gewoon zelf één! Leg perrons neer, zet er hoge muren langs en leg er een dak op, en zorg dan dat je alles een meter of 10 dieper legt.
@ Ardan: Nators heeft TRS06 en dan moet er gedokt worden bij Auran om te downloaden van het DLS en dat wil hij dus niet.. Zodra er TS09 of een hogere versie van trainz wordt gehandhaaft,dan kan er wel gratis worden gedownload van t DLS.
@ Nators Ik heb wel een ondergronds station, die ik zelf ook gebruik bij het maken van mijn metrolijn. Het is niet het station van trsberlin. Ik kan hem naar je toesturen, dat is geen enkel probleem, tevens ook de subway sporen. Ik hoor het wel als je iets wilt hebben.
Op trainzdepot.net kun je zoeken op 'U-bahn Frankfurt'. De sneltrams van het type U4 vind ik zelf erg prettig rijden (zie voor afbeeldingen mijn route Stegeren in het layout-forum). De A-bak heeft een pantograaf, de B-bak niet, dus die zou je voor je metrolijn kunnen gebruiken. Ook zie je daar kant-en-klare ondergrondse stations als splines, kun je zelf je lengte bepalen. Moet je wel even de naambordjes afdekken met een nieuw naambordje met jouw stationsnamen erop, en je moet er zelf rails inleggen en een 'dummy'station.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen